قالب وبلاگ
کوهستان
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
پيوندهای روزانه

باز کردن دروازه‌ها برای بخاری هوشمند شیائومی با استفاده این ساده پیشنهادات

بخاری هوشمند شیائومیهیتر برقی فن دار خانگی دارنده مهر استاندارد ملی است که به نوعی ضمانت کننده کیفیت این بخاری برقی خواهد بود علاوه بر این ، هیتر برقی کوچک دارای ۲۴ ماه گارانتی بی قید و شرط میباشد که استفاده کننده را بر این میدارد تا با خیالی راحت از هیتر خود استفاده کند هیتر بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Smart Tower Heater Lite 2023 . کلیه قطعات هیتر اعم از موتور , فن و المنت ها بر پایه ی استانداردهای سیستم های گرمایشی انتخاب شده اند که از عمر مفیدی بالغ بر ۱۰ الی ۱۵ سال برخوردارند . تمامی هیترهای گرمایشی دارنده ۲۴ ماه گارانتی بی قید و شرط هستند که دستگاه را از هر لحاظی تا ۲ سال تضمین مینماید , خرید هیتر فن دار شیائومی مدل Tower Lite علاوه بر این از ۱۰ سال تضمین تولید قطعات یدکی سود می برند. هیتر برقی فن دار خانگی را میتوان به دلیل قابلیت ساخت هوای گرم پاک در گلخانه های کوچک و یا این که مراکز پرورش قارچ کوچک هم مورد به کارگیری قرار داد . منظور از ایجاد هوای گرم تمیز هوایی سوای هیچ نوع آلودگی و دود می باشد . هیتر گرمایشی خانگی به دلیل استفاده از انرژی برق به جای سوخت هایی مثل گاز و گازوئیل قابلیت و امکان ایجاد هوای گرم پاکیزه را مهیا کرده است . اما قابل ذکر است که هیتر های برقی فن دار به صرفه تر از هیترهای گازوئیلی یا این که گازی می باشند .

  • سیستم خاموششدن خودکار دارد که به ایمنی آن میافزاید
  • حداکثر توان 1300 وات است
  • تنظیمات برای سرعت فن ندارد
  • کافی شاپ ها و رستوران های متوسط
  • به علامت استاندارد کالا در هنگام خرید دقت کنید

بخاری هوشمند شیائومیشیائومی همچنین یک هاب هم ارائه کرده تا تمامی این محصولات را به گوشی کاربر و اینترنت متصل نماید. برای این که کاربر بتواند کنترل های مورد نظر خود را روی خانه هوشمند شیائومی اعمال کند، نیاز به یک اپلیکیشن مخصوص دارد که امروز با آن در خدمت شما هستیم. Mi Home عنوان یک اپلیکیشن برای کنترل خانه هوشمند شیائومی و ایجاد عملکرد های خودکار برای هر یک از وسایل خانه، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Xiaomi Inc. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با این برنامه می توانید تمامی دستگاه های شیائومی که با بلوتوث و وای فای کار می کنند را کنترل و مدیریت کنید. اپلیکیشن Mi Home یکی از بهترین برنامه های مدیریت خانه هوشمند است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.2 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

چهار اشتباه در هیتر خانگی که شما را احمق نشان می‌دهد

هیتر خانگیشرکت کوئیک در سال 1994 در چین تاسیس شد و از همان ابتدا با پیشرفت علم و تکنولوژی توانست یکی از برترین شرکت ها در صنعت الکترونیک و تولید محصولات لحیم کاری از قبیل هیتر و هویه شود. وجود یک تیم مهندسی و حرفه ای باعث شده است تا کیفیت و خدمات این شرکت به کاربران روز به روز بیشتر شود. بی شک محصولات شرکت کوئیک در بین تعمیرکارن از محبوبیت خاصی برخوردار است. وجود محصولات با کیفیت و عالی و تنوع محصولات باعث شده تا نیاز یک تعمیرکار در زمینه تعمیر گوشی را برآورده شود. از قدیمی ترین و محبوب ترین کوییک در بین همکاران میتوان Quick 700 را نام برد که یک محصول با دو امکانات عالی . هیتر و هویه ! همچنین کوئیک 700 را می توان به عنوان یک محصول نوستالژیک نیز نام برد! محصولات شرکت کوییک با توجه نیاز کاربران و پشیرفت تکنولوژی روز به روز در حال تغییر و بهبود هست. پیشرفت در زمینه های هوشمندسازی، قدرت موتور، خروجی هوای نازل ها، سرهویه های مخصوص، ظاهر و…

در فصول سرد سال اولین چیزی که برای گرم کردن خانه و محل کار نباز داریم یک وسیله گرمایشی است. بخاری های گازی قدیمی به دلیل مشکلاتی مانند گازگرفتگی و مصرف زیاد منابع گاز رو به انقراض هستند و مدل های برقی جای آن ها را گرفته اند. با این حال شرکت های بزرگی مانند شیائومی تلاش کردند تا وسایل گرمایشی مناسبی جایگزین مدل های قدیمی طراحی و تولید کنند. هیتر برقی شیائومی 1S یکی از این وسایل است که به طور خلاقانه و هوشمند طراحی شده که بدون نیاز به لوله کشی گاز و عدم تولید آلودگی هوا به خوبی فضای مورد نظر را گرم می کند. هیتر برقی شیائومی 1S همچنین قابلیت کنترل از راه دور، سنسور هوشمند تشخیص دما، توان 2200 وات و امکان گرم نمودن تا حداکثر 15 مترمربع را دارد. در ادامه قصد داریم بیشتر با این هیتر برقی آشنا شویم. در وهله اول با نگاه به این بخاری متوجه طراحی همیشگی شیائومی می شویم.

هیتر هوشمندرا میتوان نام برد. اما آیا به کارگیری تجهیزات جدید تعمیرات گوشی موبایل برای این خدمات لازم است یا خرید آنها هزینه اضافی است؟ از قدیم تعمیرکاران به دلیل ساده بودن فرایند تعمیرات گوشی موبایل تنها با به کارگیری چند مدل پیچ گوشتی موبایل ویژه و همچنین دستگاههای ساده اقدام به عرضه خدمات خود میکردند. اما در حال حاضر شرایط بسیار عوض شده است. برای مثال اگر به دنبال باز کردن LCD گوشی آیفون هستید، باید از چند جهت اقدام کنید که هر جهت نیاز به تجهیزات ویژه خودش دارد. برای همین مرحله شما نیاز به تجهیزاتی برای ساخت شکاف میان LCD و بدنه اصلی هستید. نیاز به دستگاهی برای مکش LCD به سمت بالا دارید و نیاز است تا با تجهیزاتی چسب فوقالعاده قوی زیر LCD را نیز باز کنید. هیتر Quick 700 یکی از پرکاربردترین و محبوبترین هیترهای موجود در بازار در بین تعمیرکاران گوشی موبایل است. وجود همزمان هیتر و هویه در یک دستگاه از یک سو و از طرفی دیگر قدرت بالای گرمای هیتر از عمدهترین ماهیتهای این مدل قدرتمند است.

هیتر هوشمندفیلتر HEPA که قادر به جذب ذرات تا 0.3 میکرومتر است، قابل جدا شدن و شستشو است تا طول عمر طولانی را تضمین کند. برس چند سطحی مجهز به فناوری Smart Torque و سیستم ضد پیچش است. با استفاده از حالت استاندارد، چرخش برس را به طور خودکار تنظیم می کنید. به عنوان مثال، هنگامی که از روی سرسخت ترین سطح یا فرش ها عبور می کنید، جاروشارژی سرعت را افزایش می دهد تا تمیز کردن موثرتر باشد. اگر هنگام خواب سرمای هوا شما را آزار میدهد یا قصد دارید اتاق خواب کودکتان دمایی ثابت و مطلوب داشته باشد، پیشنهاد ما به شما خرید بخاری برقی شیائومی مدل Xiaomi Smart Tower Heater Lite است. یک هیتر با امکانات عالی که نیاز شما را برآورده میکند. بخاری سرامیکی 2000 واتی PTC تنها 3 ثانیه پس از روشن شدن، گرما را ارائه می دهد، بنابراین بدون نیاز به صبر کردن، گرم می شوید. فن محوری با منبع هوای جلویی با زاویه باز 70 درجه شما را با گرما در آغوش می گیرد.

هیتر شیائومی: نخواهد بود همانگونه که شما فکر می‌کنید است|9 نکته برای رشد هیتر شیائومی شما|به زمان بیشتری نیاز دارید؟ این نکات را برای حذف هیتر شیائومی بخوانید}

هیتر شیائومیاین تمیز کردن های مداوم گاها ممکن است مشکل ساز باشد و به عضوی از بدن شما آسیب برساند و دچار کمر درد یا احساس درد و ناراحتی در نقاط دیگر بدن خود شوید. حتی ممکن است یک روز سخت و پر فشار را پشت سر گذاشته باشید و برای تمیز کردن خانه خود انرژی لازم و وقت کافی نداشته باشید. اما لازم نیست دیگر نگران این مشکلات باشید، جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی می تواند در زمان کم، خانه و محیط زندگی شما را به سادگی تمیز کند. چرا از ربات های شیائومی برای تمیز کردن خانه استفاده کنیم؟ آیا جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی ارزش خرید دارد؟ تصور یک ربات جاروبرقی میتواند بسیار جالب، لوکس و غیر قابل دسترس باشد، ولی این فناوری در اکثر کشور ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. افراد تصور می کنند که این ربات ها گران قیمت هستند و جزء وسایل کاملا لوکس به حساب می آیند اما این مسئله حقیقت ندارد.

مهمترین نکته در انتخاب نوع فناوری گرمایشی، اندازهی فضایی است که قصد گرم کردن آن را دارید. وسایل گرمایشی برای گرم کردن هر متر مربع از فضای شما، حدود ۱۰ وات قدرت گرمایی نیاز دارند. بخاری معمولی ۱۵۰۰ واتی، اتاقی به اندازهی ۱۵ متر مربع را پوشش خواهد داد. نکتهی مهم دیگر در راهنمای خرید هیتر برقی آن است که آیا قرار است کل اتاق یا فضا را گرم نگه دارید یا فقط گرم شدن بخشی از اتاق برای شما کافی است؟ اگر نگران صرفهجویی در مصرف انرژی هستید و میخواهید هزینهها را کاهش دهید، بهتر است قبل از انتخاب وسایل گرمایشی، کارایی آنها را مقایسه کنید. در این مقاله به طور ویژه به راهنمای خرید هیتر برقی و کارایی آن پرداختهایم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. بنابراین تا انتهای مطلب را مطالعه کرده تا این وسیله را به خوبی بشناسید. فن هیتر، دستگاهی همانند بخاریهای برقی است که از طریق اتصال به برق، گرما تولید میکند. فن هیتر، به فن مجهز شده است تا بتوان همانند یک پنکهی باد گرم از آن استفاه کرد.

بخاری هوشمند شیائومیلایهی داخلی این استخرها نیز با متریالی به نام ژلکوت پوشانده میشود که بسیار بادوام و مقاوم در برابر لکه و رشد جلبک است. برند ایرانی SWIM PLUS، یکی از زیرمجموعههای میراب آرین است که به صورت تخصصی در زمینهی طراحی، تولید و نصب استخرهای پیشساختهی فایبرگلاس در ابعاد، مدلها و رنگهای متنوع فعالیت میکند. برای آشنایی بیشتر با محصولات این برند، با کارشناسان ما تماس بگیرید. از آنجایی که صاحبان خانه معمولا زمان بیشتری را صرف تماشای استخر خود میکنند تا اینکه در آن شنا کنند، باید ببینید که نمای استخر از داخل ساختمان چگونه است. باید سعی کنید استخر را در موقعیتی قرار دهید که بتوانید برای گرمایش استخر، بیشترین بهره را از نور خورشید ببرید. باید موقعیت استخر را به گونهای تعیین کنید که در مسیر باد نباشد چراکه این موضوع میتواند باعث افزایش تبخیر سطحی شود. اگر دورتادور استخر، پر از دار و درخت باشد، شاخ و برگ و گردهی گیاهان میتوانند زحمت شما را برای تمیز کردن استخر، چند برابر کنند.

  • میتوان آن را در دو حالت افقی یا عمودی قرار داد؛
  • سیستم ایمنی: قفل کودک
  • چراغ نشانگر وضعیت روشن
  • کارگاه های تولیدی مختلف
  • امکان کنترل عملکرد دودکش با سنسور فشار
  • تنظیمات حرارت: دارد

پس در واقع مهم ترین تفاوت هیتر با بخاری برقی را می توان به کاربرد آن اشاره کرد. یکی دیگر از تفاوت های هیتر با بخاری برقی، تفاوت در نحوه گرمایش محیط است. در هیتر برقی، یک ترموستات تعبیه شده است. تا دمای محیط را به صورت اتوماتیک کنترل کند. یعنی در صورتی که دمای محیط از آن دمای مورد نظر پایینتر رفت، هیتر شروع به کارکرده و دمای محیط را تنظیم کند. با توجه به مطالبی که در بالا خواندید؛ می توان تفاوت هیتر با بخاری برقی را اینگونه حساب کرد که هیتر برقی معمولا مصرفی صنعتی دارد. و برای فضاهای بزرگتر مثل سوله، سالن، کارخانه و … به کار برده می شود ولی بخاری برقی برای فضاهای خانگی و کوچکتر مناسب است. معمولا به ظرفیت های هیتر پائین تر 4500 وات ، خانگی گفته می شود. که توان گرمایش از 10 تا 50 متر مربع را دارند.ظرفیت های بالاتر از 4500 بدلیل نیاز به برق سه فاز بگونه ای صنعتی می باشند.

باز کردن دروازه‌ها برای بخاری هوشمند شیائومی با استفاده این ساده پیشنهادات

بخاری هوشمند شیائومیهیتر برقی فن دار خانگی دارنده مهر استاندارد ملی است که به نوعی ضمانت کننده کیفیت این بخاری برقی خواهد بود علاوه بر این ، هیتر برقی کوچک دارای ۲۴ ماه گارانتی بی قید و شرط میباشد که استفاده کننده را بر این میدارد تا با خیالی راحت از هیتر خود استفاده کند هیتر بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Smart Tower Heater Lite 2023 . کلیه قطعات هیتر اعم از موتور , فن و المنت ها بر پایه ی استانداردهای سیستم های گرمایشی انتخاب شده اند که از عمر مفیدی بالغ بر ۱۰ الی ۱۵ سال برخوردارند . تمامی هیترهای گرمایشی دارنده ۲۴ ماه گارانتی بی قید و شرط هستند که دستگاه را از هر لحاظی تا ۲ سال تضمین مینماید , خرید هیتر فن دار شیائومی مدل Tower Lite علاوه بر این از ۱۰ سال تضمین تولید قطعات یدکی سود می برند. هیتر برقی فن دار خانگی را میتوان به دلیل قابلیت ساخت هوای گرم پاک در گلخانه های کوچک و یا این که مراکز پرورش قارچ کوچک هم مورد به کارگیری قرار داد . منظور از ایجاد هوای گرم تمیز هوایی سوای هیچ نوع آلودگی و دود می باشد . هیتر گرمایشی خانگی به دلیل استفاده از انرژی برق به جای سوخت هایی مثل گاز و گازوئیل قابلیت و امکان ایجاد هوای گرم پاکیزه را مهیا کرده است . اما قابل ذکر است که هیتر های برقی فن دار به صرفه تر از هیترهای گازوئیلی یا این که گازی می باشند .

  • سیستم خاموششدن خودکار دارد که به ایمنی آن میافزاید
  • حداکثر توان 1300 وات است
  • تنظیمات برای سرعت فن ندارد
  • کافی شاپ ها و رستوران های متوسط
  • به علامت استاندارد کالا در هنگام خرید دقت کنید

بخاری هوشمند شیائومیشیائومی همچنین یک هاب هم ارائه کرده تا تمامی این محصولات را به گوشی کاربر و اینترنت متصل نماید. برای این که کاربر بتواند کنترل های مورد نظر خود را روی خانه هوشمند شیائومی اعمال کند، نیاز به یک اپلیکیشن مخصوص دارد که امروز با آن در خدمت شما هستیم. Mi Home عنوان یک اپلیکیشن برای کنترل خانه هوشمند شیائومی و ایجاد عملکرد های خودکار برای هر یک از وسایل خانه، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Xiaomi Inc. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با این برنامه می توانید تمامی دستگاه های شیائومی که با بلوتوث و وای فای کار می کنند را کنترل و مدیریت کنید. اپلیکیشن Mi Home یکی از بهترین برنامه های مدیریت خانه هوشمند است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.2 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

چهار اشتباه در هیتر خانگی که شما را احمق نشان می‌دهد

هیتر خانگیشرکت کوئیک در سال 1994 در چین تاسیس شد و از همان ابتدا با پیشرفت علم و تکنولوژی توانست یکی از برترین شرکت ها در صنعت الکترونیک و تولید محصولات لحیم کاری از قبیل هیتر و هویه شود. وجود یک تیم مهندسی و حرفه ای باعث شده است تا کیفیت و خدمات این شرکت به کاربران روز به روز بیشتر شود. بی شک محصولات شرکت کوئیک در بین تعمیرکارن از محبوبیت خاصی برخوردار است. وجود محصولات با کیفیت و عالی و تنوع محصولات باعث شده تا نیاز یک تعمیرکار در زمینه تعمیر گوشی را برآورده شود. از قدیمی ترین و محبوب ترین کوییک در بین همکاران میتوان Quick 700 را نام برد که یک محصول با دو امکانات عالی . هیتر و هویه ! همچنین کوئیک 700 را می توان به عنوان یک محصول نوستالژیک نیز نام برد! محصولات شرکت کوییک با توجه نیاز کاربران و پشیرفت تکنولوژی روز به روز در حال تغییر و بهبود هست. پیشرفت در زمینه های هوشمندسازی، قدرت موتور، خروجی هوای نازل ها، سرهویه های مخصوص، ظاهر و…

در فصول سرد سال اولین چیزی که برای گرم کردن خانه و محل کار نباز داریم یک وسیله گرمایشی است. بخاری های گازی قدیمی به دلیل مشکلاتی مانند گازگرفتگی و مصرف زیاد منابع گاز رو به انقراض هستند و مدل های برقی جای آن ها را گرفته اند. با این حال شرکت های بزرگی مانند شیائومی تلاش کردند تا وسایل گرمایشی مناسبی جایگزین مدل های قدیمی طراحی و تولید کنند. هیتر برقی شیائومی 1S یکی از این وسایل است که به طور خلاقانه و هوشمند طراحی شده که بدون نیاز به لوله کشی گاز و عدم تولید آلودگی هوا به خوبی فضای مورد نظر را گرم می کند. هیتر برقی شیائومی 1S همچنین قابلیت کنترل از راه دور، سنسور هوشمند تشخیص دما، توان 2200 وات و امکان گرم نمودن تا حداکثر 15 مترمربع را دارد. در ادامه قصد داریم بیشتر با این هیتر برقی آشنا شویم. در وهله اول با نگاه به این بخاری متوجه طراحی همیشگی شیائومی می شویم.

هیتر هوشمندرا میتوان نام برد. اما آیا به کارگیری تجهیزات جدید تعمیرات گوشی موبایل برای این خدمات لازم است یا خرید آنها هزینه اضافی است؟ از قدیم تعمیرکاران به دلیل ساده بودن فرایند تعمیرات گوشی موبایل تنها با به کارگیری چند مدل پیچ گوشتی موبایل ویژه و همچنین دستگاههای ساده اقدام به عرضه خدمات خود میکردند. اما در حال حاضر شرایط بسیار عوض شده است. برای مثال اگر به دنبال باز کردن LCD گوشی آیفون هستید، باید از چند جهت اقدام کنید که هر جهت نیاز به تجهیزات ویژه خودش دارد. برای همین مرحله شما نیاز به تجهیزاتی برای ساخت شکاف میان LCD و بدنه اصلی هستید. نیاز به دستگاهی برای مکش LCD به سمت بالا دارید و نیاز است تا با تجهیزاتی چسب فوقالعاده قوی زیر LCD را نیز باز کنید. هیتر Quick 700 یکی از پرکاربردترین و محبوبترین هیترهای موجود در بازار در بین تعمیرکاران گوشی موبایل است. وجود همزمان هیتر و هویه در یک دستگاه از یک سو و از طرفی دیگر قدرت بالای گرمای هیتر از عمدهترین ماهیتهای این مدل قدرتمند است.

هیتر هوشمندفیلتر HEPA که قادر به جذب ذرات تا 0.3 میکرومتر است، قابل جدا شدن و شستشو است تا طول عمر طولانی را تضمین کند. برس چند سطحی مجهز به فناوری Smart Torque و سیستم ضد پیچش است. با استفاده از حالت استاندارد، چرخش برس را به طور خودکار تنظیم می کنید. به عنوان مثال، هنگامی که از روی سرسخت ترین سطح یا فرش ها عبور می کنید، جاروشارژی سرعت را افزایش می دهد تا تمیز کردن موثرتر باشد. اگر هنگام خواب سرمای هوا شما را آزار میدهد یا قصد دارید اتاق خواب کودکتان دمایی ثابت و مطلوب داشته باشد، پیشنهاد ما به شما خرید بخاری برقی شیائومی مدل Xiaomi Smart Tower Heater Lite است. یک هیتر با امکانات عالی که نیاز شما را برآورده میکند. بخاری سرامیکی 2000 واتی PTC تنها 3 ثانیه پس از روشن شدن، گرما را ارائه می دهد، بنابراین بدون نیاز به صبر کردن، گرم می شوید. فن محوری با منبع هوای جلویی با زاویه باز 70 درجه شما را با گرما در آغوش می گیرد.

هیتر شیائومی: نخواهد بود همانگونه که شما فکر می‌کنید است|9 نکته برای رشد هیتر شیائومی شما|به زمان بیشتری نیاز دارید؟ این نکات را برای حذف هیتر شیائومی بخوانید}

هیتر شیائومیاین تمیز کردن های مداوم گاها ممکن است مشکل ساز باشد و به عضوی از بدن شما آسیب برساند و دچار کمر درد یا احساس درد و ناراحتی در نقاط دیگر بدن خود شوید. حتی ممکن است یک روز سخت و پر فشار را پشت سر گذاشته باشید و برای تمیز کردن خانه خود انرژی لازم و وقت کافی نداشته باشید. اما لازم نیست دیگر نگران این مشکلات باشید، جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی می تواند در زمان کم، خانه و محیط زندگی شما را به سادگی تمیز کند. چرا از ربات های شیائومی برای تمیز کردن خانه استفاده کنیم؟ آیا جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی ارزش خرید دارد؟ تصور یک ربات جاروبرقی میتواند بسیار جالب، لوکس و غیر قابل دسترس باشد، ولی این فناوری در اکثر کشور ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. افراد تصور می کنند که این ربات ها گران قیمت هستند و جزء وسایل کاملا لوکس به حساب می آیند اما این مسئله حقیقت ندارد.

مهمترین نکته در انتخاب نوع فناوری گرمایشی، اندازهی فضایی است که قصد گرم کردن آن را دارید. وسایل گرمایشی برای گرم کردن هر متر مربع از فضای شما، حدود ۱۰ وات قدرت گرمایی نیاز دارند. بخاری معمولی ۱۵۰۰ واتی، اتاقی به اندازهی ۱۵ متر مربع را پوشش خواهد داد. نکتهی مهم دیگر در راهنمای خرید هیتر برقی آن است که آیا قرار است کل اتاق یا فضا را گرم نگه دارید یا فقط گرم شدن بخشی از اتاق برای شما کافی است؟ اگر نگران صرفهجویی در مصرف انرژی هستید و میخواهید هزینهها را کاهش دهید، بهتر است قبل از انتخاب وسایل گرمایشی، کارایی آنها را مقایسه کنید. در این مقاله به طور ویژه به راهنمای خرید هیتر برقی و کارایی آن پرداختهایم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. بنابراین تا انتهای مطلب را مطالعه کرده تا این وسیله را به خوبی بشناسید. فن هیتر، دستگاهی همانند بخاریهای برقی است که از طریق اتصال به برق، گرما تولید میکند. فن هیتر، به فن مجهز شده است تا بتوان همانند یک پنکهی باد گرم از آن استفاه کرد.

بخاری هوشمند شیائومیلایهی داخلی این استخرها نیز با متریالی به نام ژلکوت پوشانده میشود که بسیار بادوام و مقاوم در برابر لکه و رشد جلبک است. برند ایرانی SWIM PLUS، یکی از زیرمجموعههای میراب آرین است که به صورت تخصصی در زمینهی طراحی، تولید و نصب استخرهای پیشساختهی فایبرگلاس در ابعاد، مدلها و رنگهای متنوع فعالیت میکند. برای آشنایی بیشتر با محصولات این برند، با کارشناسان ما تماس بگیرید. از آنجایی که صاحبان خانه معمولا زمان بیشتری را صرف تماشای استخر خود میکنند تا اینکه در آن شنا کنند، باید ببینید که نمای استخر از داخل ساختمان چگونه است. باید سعی کنید استخر را در موقعیتی قرار دهید که بتوانید برای گرمایش استخر، بیشترین بهره را از نور خورشید ببرید. باید موقعیت استخر را به گونهای تعیین کنید که در مسیر باد نباشد چراکه این موضوع میتواند باعث افزایش تبخیر سطحی شود. اگر دورتادور استخر، پر از دار و درخت باشد، شاخ و برگ و گردهی گیاهان میتوانند زحمت شما را برای تمیز کردن استخر، چند برابر کنند.

  • میتوان آن را در دو حالت افقی یا عمودی قرار داد؛
  • سیستم ایمنی: قفل کودک
  • چراغ نشانگر وضعیت روشن
  • کارگاه های تولیدی مختلف
  • امکان کنترل عملکرد دودکش با سنسور فشار
  • تنظیمات حرارت: دارد

پس در واقع مهم ترین تفاوت هیتر با بخاری برقی را می توان به کاربرد آن اشاره کرد. یکی دیگر از تفاوت های هیتر با بخاری برقی، تفاوت در نحوه گرمایش محیط است. در هیتر برقی، یک ترموستات تعبیه شده است. تا دمای محیط را به صورت اتوماتیک کنترل کند. یعنی در صورتی که دمای محیط از آن دمای مورد نظر پایینتر رفت، هیتر شروع به کارکرده و دمای محیط را تنظیم کند. با توجه به مطالبی که در بالا خواندید؛ می توان تفاوت هیتر با بخاری برقی را اینگونه حساب کرد که هیتر برقی معمولا مصرفی صنعتی دارد. و برای فضاهای بزرگتر مثل سوله، سالن، کارخانه و … به کار برده می شود ولی بخاری برقی برای فضاهای خانگی و کوچکتر مناسب است. معمولا به ظرفیت های هیتر پائین تر 4500 وات ، خانگی گفته می شود. که توان گرمایش از 10 تا 50 متر مربع را دارند.ظرفیت های بالاتر از 4500 بدلیل نیاز به برق سه فاز بگونه ای صنعتی می باشند.

تعداد بازدید : 14
[ 9 بهمن 1401 ] [ 16:52 ] [ فرزاد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ


در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

آمار سایت
افراد آنلاین : 1
بازديدهاي امروز : 17
بازديدهاي ديروز : 0
كل بازديدها : 241
بازدید این هفته : 18
بازدید این ماه : 53
تعداد نظرات : 0
تعداد كل مطالب : 13
امکانات وب