قالب وبلاگ
کوهستان
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
پيوندهای روزانه

دانلود نرم افزار ایمو (Imo) برای کامپیوتر دسکتاپ، لپ تاپ و گوشی

laptopهمه دستهها دسته پیش فرض کیف کیف زنانه کیف آرایشی کیف کمری زنانه کیف دستی زنانه کیف دوشی زنانه کیف پول زنانه کیف مردانه کیف آرایشگاه کوله پشتی مردانه کیف کمری مردانه کیف دستی مردانه کیف پول مردانه کیف دوش مردانه ست اکسسوری مردانه کیف دوشی مردانه کیف غذا کیف بچگانه ساک بچگانه کوله پشتی بچگانه کیف دستی بچگانه کیف کمری بچگانه کیف دوشی بچگانه سایر کیف ها جاکارتی کیف دستگاه پز کیف هنذفری کیف ابزار کیف مدارک کیف لبتاپ و تبلت کوله لبتاپ کیف دستی لبتاپ کیف چندکاره کیف دوشی لبتاپ و تبلت کیف اداری مد زیورآلات جاکلیدی و جاسویچی عینک عینک زنانه عینک مردانه عینک بچگانه اکسسوری عینک چتر چتر زنانه چتر مردانه چتر بچگانه کفش و سایر سایر کفش کالج زنانه کالج مردانه کفش روزمره زنانه کفش بچه گانه صندل صندل زنانه دمپایی دمپایی حوله ای زنانه دمپایی حوله ای مردانه پاپوش پاپوش زنانه پاپوش مردانه پاپوش بچگانه بوت و نیم بوت بوت زنانه نیم بوت زنانه بوت بچه گانه زنانه مردانه کتانی مردانه کتانی زنانه کفش مجلسی خانه و آشپزخانه غیر برقی آشپزخانه کفگیر و ملاقه گردوشکن و ظروف آشپزی ظروف پذیرایی رنده آبمیوه و آب لیموگیری پوشاک آشپزخانه پیشبند آشپزی کلاه آشپزی دمکنی قابلمه و قوری کیسه سبزی و نان دستکش و دستیگره نمک گیر سینک زنبیل کاورقابلمه سایر لیوان و ماگ ماگ قمقمه و شیکر خانه کوسن و ارگانایزر ماساژور دستی تابلو و قاب آشپزخانه پیشبند، دم کنی و دستمال آشپزخانه دستگیره کیسه نان و سبزی پیش بند محافظ و آبگیر کنار سینک دم کنی تهیه و سرو چای و قهوه روقوری لوازم پخت و پز ابزار آشپزی زیبایی و سلامت سایر کفی خار پاشنه شانه و برس ابزارآرایشی و سایر سایر شانه برس مردانه شانه برس زنانه شانه برس بچگانه مانیکور و پدیکور ابزارآرایشی ناخن گیر آینه جیبی ابزار آرایشی عروسک عروسک و اسباب بازی عروسک اسباب بازی جغجغه، عروسک و مدل وسایل شانسی سایر وسایل ورزشی بچه گانه کیسه بوکس بچه گانه توپ بازی های فکری شطرنج و تخته نرد بازی های کارتی دسته بندی کالاها پیشنهاد هدیه پیشنهاد هدیه زنانه پیشنهاد هدیه مردانه پیشنهاد هدیه بچگانه تخفیف ها و پیشنهادات سوالی لپ تاپ thinkpad دارید؟

  • عدم تضمین کیفیت کالا و ارائه گارانتی
  • ۱۶ گیگا بایت رم با سرعت ۲۶۶۶
  • لپ تاپ ایسوس زفیروس
  • گارانتی شامل چه مواردی میشود؟
  • برچسب های قیمت بالاتر
  • صنعت: کامپیوترهای شخصی و قابل حمل دارای صفحه لمسی
  • مهلت تست چیست و شامل چه مواردی است؟

در لبههای کناری دستگاه نیز پورتهای متنوعی از جمله USB 2.0، USB 3.2 و پورتهای HDMI و USB Type-C دیده میشود که انتقال داده با سرعت بالا را ممکن میسازد. ویووبوک 14 R427FA هم یکی دیگر از بهترین لپتاپهای تا۱۰ میلیون است که در این رده قیمتی به پردازنده Core i3 10110U نسل دهم مجهز شده است. خرید این لپتاپ خرج کمی روی دستتان میگذارد اما با پردازندهای قدرتمند و ۴ گیگابایت رم برنامههای پرکاربرد مثل ورد، اکسل و حتی برنامه و بازیهای سنگینتر را به راحتی اجرا می کند. نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با وضوح HD فضایی گسترده برای نمایش محتوا را در اختیارتان قرار میدهد. پورت USB 3 و یک ترابایت حافظه هم خیالتان را از بابت انتقال سریع حجم بالایی از محتوا راحت خواهد کرد. لنوو استاد بی چون و چرای طراحی لپتاپهای مقرون به صرفه و در عین حال کارآمد است. سریهای ارزان قیمت مثل ایدیاپد و سری V این شرکت از بهترین لپتاپهای تا ۱۰ میلیون برای دانشجویان و دانش آموزان هستند چرا که کارایی قابل قبول را با قیمتی کم به ارمغان میآورند.

HDD بهتر است یا SSD ؟

شاید شما هم تا کنون هنگام خرید لپ تاپ، با سوالات و ابهامات زیادی از جمله اینکه ، کدام برند بهتر است ؟ چه اندازه و نوع صفحه نمایشی مناسب تر است ؟ سرعت و نوع پردازنده چگونه باشد ؟ حافظه کارت گرافیک چه اندازه باشد؟ قیمت لپ تاپ و مقدار حافظه رم چقدر باشد ؟ HDD بهتر است یا SSD ؟ میزان ظرفیت و شارژ دهی باتری چه اندازه باشد ؟ روبرو شده باشید و شاید حتی گاهی تحقیق و پرس و جو از اهل فن هم، به شما برای انتخاب مناسب و یک خرید آگاهانه کمکی نکرده باشد. در این مقاله به طور کامل هرآنچه که برای انتخاب یک لپ تاپ متناسب با نیازتان لازم است بدانید را ، توضیح داده ایم. انتخاب یک لپتاپ مناسب کار سختی نیست. اما نداشتن آشنایی با خصوصیات این دستگاه ها می تواند تصمیم گیری را برای خریدار ، بسیار پیچیده و دشوار کند. در مقابل توجه به بعضی جزئیات ساده ولی در عین حال مهم ، می تواند ضامن یک خرید ایدهآل باشد.

  • امکانات مودم و روتر:باتری
  • دوام سخت افزاری بالا
  • تعداد فروشگاه خرده فروشی: 519 (2022)
  • پردازنده هسته مرکزی Core i7
  • استفاده از لپ تاپ در زمینه های دیگر
  • ضمانتها برای ابزارهای ارتقا یافته پوشش داده نمیشوند
  • تخفیف کم

laptopدر آمار این شرکت تحلیلگر بازار، همچنین آمده است که نوتبوکها با سهم 275 میلیون دستگاهی، همچنان در این بازار پیشرو هستند. رایانههای شخصی رومیزی نیز 66 میلیون واحد باقی مانده از دستگاههای عرضه شده سال گذشته را تشکیل میدهند. به طور دقیقتر توضیح داده شد که لنوو در سه ماهه چهارم و کل سال به ترتیب با 21.7 میلیون دستگاه و 82.1 میلیون دستگاه پیشتاز بازار بوده است. اچپی، دِل و اپل در ادامه به ترتیب در سه ماهه چهارم و تمام سال بیشترین سهم بازار را داشتهاند. همچنین اپل در طول سال گذشته با 28.3 درصد و در سه ماهه چهارم با 9.0 درصد (نسبت به مدت مشابه سال گذشته) بیشترین نرخ رشد بازار رایانه های شخصی را در بین شرکتهای حوزه فناوری داشته است. طبق دادههای ارائه شده توسط کانالیس، میتوان نتیجه گرفت که از زمان شروع همهگیری ویروس کرونا، نقش رایانههای شخصی در زندگی تمام افراد سراسر جهان مهمتر شده است. در حالی که سال 2021 سال تحول دیجیتال بود، سال 2022 سال شتاب دیجیتال خواهد بود. اهمیت رایانههای شخصی سریعتر، بهتر، انعطافپذیرتر و ایمنتر هرگز تا این اندازه زیاد نبوده است و صنعت مایل به نوآوری در این زمینه است تا برای حفظ آن مرزها را جابجا کند.

قلب تبندهی هر لپ تاپی، CPU یا همان پردازندهی مرکزی است که از رکن اصلی یک لپ تاپ است. این قطعهی حیاتی همهی پردازشهای موجود را انجام میدهد. بنابراین سرعت و قدرت سی پی یو در نهایت در تجربهی کاربری شما بسیار اثرگذار است. اینتل، ای ام دی و اپل از مطرحترین طراحان و سازندگان CPU در دنیا هستند.Intel با پردازندههای نام آشنای Core i3، Core i5 و Core i7 بیشترین بازار پردازندههای لپ تاپ دنیا را در اختیار دارد. البته مدلهای پنتیوم، سلرون و اتم اینتل بازار لپ تاپهای اقتصادیتر را نیز در اختیار خود قرار دادهاند.جدیترین رقیب اینتل شرکت AMD است. پردازندههای این شرکت با وجود قدرت یکسان و در مواردی حتی قویتر نسبت به همردههای خود در پردازندههای اینتل، قیمت پایینتری را برای مصرف کننده نهایی به ارمغان میآورند. مدلهای Ryzen 3، Ryzen 5 و Ryzen 7 از پر استقبالترین پردازندههای ای ام دی هستند.اپل لقب جدیدترین تولیدکنندهی پردازنده حوزهی لپ لپ را دارد.

راه را بیاموزید برای شروع لپ تاپ

laptopآیا امکان خرید حضوری لپ تاپ استوک وجود دارد؟ بله شما می توانید با مراجعه به فروشگاه فیزیکی بهروز استوک خرید کالای استوک و اللخصوص لپ تاپ استوک را به صورت حضوری انجام دهید. زمان تحویل کالا به چه صورت است؟ در فروشگاه بهروز اولویت ما ارسال سریع کالا به مشتریان میباشد. کالاها و لپ تاپ استوک قبل از قرارگرفتن در فروشگاه کلیهی مراحل تست را گذراندهاند. با این حال ما پس از ثبت سفارش یک بررسی اجمالی نهایی از دستگاه انجام داده سپس آن را برای ارسال آماده میکنیم. در این بررسی که تمرکز آن در درایورهای نرم افزاری است، دوربین، میکروفون، وای فای و درایورهای صدا مجددا بررسی میشوند تا از نصب بودن درایورهای آن ها اطمینان حاصل شود. سپس بسته بندی و آماده ی ارسال میشود. کالاهای آکبند برخلاف لپ تاپ استوک پس از ثبت سفارش ارسال میشوند و نیازی به بسته بندی و تست ندارند. ارسال رایگان و یا پرداخت در محل (با پرداخت اولیهی ۱۰۰ هزارتومان بیعانه برای ثبت سفارش) در اختیار شما مشتریان قرار داده است.

طبق این تعریف، “کامپیوتر یک وسیله الکترونیکی قابل برنامه ریزی است که داده ها را می گیرد، روی آنها عملیات محاسباتی و منطقی دستور داده شده را انجام و خروجی آن را می دهد”. توی این پک فوق العاده، صفرتاصد مبانی برنامه نویسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! بدون هیچ کلاسی، با صفرتاصد مبانی برنامه نویسی اپلیکیشن بزن، پروژه محور یاد بگیر و حسابی پول در بیار! هر چیزی که به عنوان ورودی به رایانه “داده” یا “دیتا” (data) نامیده می شود و به خروجی دریافت شده پس از پردازش نیز “اطلاعات” (information) گفته می شود. اصطلاح ‘Computer’ به معنای کامپیوتر برای اولین بار در سال 1640 و برای اشاره به “کسی که محاسبه می کند” معرفی شد. این واژه از لغت لاتین “computare” معنای “محاسبه کردن” گرفته شده است. در سال 1897، کامپیوتر به عنوان”ماشین محاسبه” (calculating machine) شناخته شد.

7 کوتاه قصه‌ها شما نمودید درباره کامپیوتر

برای اینکار چندتا راه وجود داره اما ساده ترین راهش اینه که مای کامپیوتر رو باز کنید ، روی یه جای خالی کلیک راست کنید و گزینه Properties رو بزنید . تو این قسمت ، پردازنده و حافظه رم مشخص میشه . اما اگر میخواید کل مشخصات فنی لپ تاپ رو چک کنید باید از System Information استفاده کنید . تو این قسمت حتی ریزترین اطلاعات در مورد کانفیگ لپ تاپ رو بهتون نمایش میده . واسه این کار منوی استارت رو باز کنید و System Information رو سرچ کنید و یا کلیدهای ویندوز و R روی کیبورد رو بزنید و بعدش داخل کادر عبارت msinfo32 رو بزنید . فرقی نمیکنه ، از هر روشی برید آخرش پنجره System Information باز میشه . تو این قسمت هر کدوم از دسته بندی ها رو که باز کنید یکی دو تا از قطعات رو میتونید ببینید . مثلا واسه دیدن پردازنده های گرافیکی لپ تاپ ، باید قسمت Components رو باز کنید و بعدش گزینه Display رو بزنید .

laptopلازم به ذکر است که گارانتی یک ساله ارائه شده تمام عیوب ساخت را پوشش می دهد. وقتی صحبت از گوشی های هوشمند، تبلت ها، تلویزیون ها، تهویه مطبوع و یخچال ها می شود، سامسونگ نام بزرگی است. با مراکز خدمات خود در سراسر جهان، یکی از محبوب ترین مارک های الکترونیکی است. با این حال، وقتی صحبت از لپتاپها میشود، مشتریان زیادی ندارند. اکثر کاربران به دلیل عمر باتری ضعیف و طراحی کلاسیک سامسونگ از رفتن با سامسونگ اجتناب می کنند. سامسونگ پر شنیده ترین نام در زمینه گجت هاست. اگرچه لپتاپهای سامسونگ پایگاه مشتری زیادی ندارند، اما گجتهای باریک با مشخصات مناسب کافی است تا فضایی به عنوان لپتاپهای رده بالا داشته باشند. لپ تاپ های بازی سامسونگ با عملکرد شگفت انگیز فراتر از انتظارات هستند. برخی از بهترین محصولات این شرکت عبارتند از Galaxy Books، Notebook 9، Notebook Odyssey و Notebook Flash. علاوه بر آن، این شرکت چندین کروم بوک را نیز در کارنامه خود دارد. سامسونگ بیشتر به دلیل پشتیبانی فنی عالی خود شناخته شده است. اگر با هر مشکل مرتبط با گجت مواجه شدید، کارشناسان فقط یک تماس با شما فاصله دارند. همچنین می توانید بلافاصله از طریق ایمیل و پشتیبانی چت زنده به آنها دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، چندین مرکز خدمات در سراسر جهان برای پشتیبانی قابل دسترس وجود دارد. مجموعه بازی مطابق انتظارات عمل می کند. لیپک کاربردی ترین و باکیفیت ترین محصولات الکترونیکی را از برندهای معتبر با قیمت هایی استثنایی در وبسایت خود عرضه می کند. این فروشگاه اینترنتی خیال شما را بابت خرید تمامی محصولات نام آشنا و معروف بازار جهان راحت کرده است که خود این امر نشان دهنده اصالت و قابل اعتماد بودن این فروشگاه آنلاین می باشد.

لپ تاپ برای تازه‌آموزان و همه دیگران

laptopعلاوه بر این، اپل پشتیبانی چت زنده و پشتیبانی فنی آنلاین را در اختیار و دسترس کاربران محصولات خود قرار می دهد. جدای از این ویژگی ها، سیستم عامل لپ تاپ های اپل نسبت به ویندوز بسیار بدون خطا بوده و استفاده از آنها بسیار آسان است. از مزایای این برند می توان به عملکرد چشمگیر، سیستم سریع و ریسپانسیو، عمر باتری قوی به همراه نمایشگر رتینا خارج از باکس و بازتولید رنگ اشاره کرد. این برند همچنین به کاربران اجازه نصب ویندوز را می دهد که یک مزیت عالی است. HP که با نام هیولت پاکارد (Hewlett-Packard) نیز شناخته می شود یکی از قدیمی ترین برندهای الکترونیکی است که مانند گذشته محبوبیتی ندارد. وقتی صحبت از دسکتاپ می شود، این برند هنوز مطمئن ترین دستگاه ها را ارائه می دهند و به طور گسترده توسط گیمرها و حرفه ای ها استفاده می شوند. این شرکت پیشرو در تولید لپ تاپ یکی از بهترین مارک لپ تاپ بوده و بهترین لپ تاپ های دانشجویی را تولید میکند که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

laptopبرای مثال، شرکت تولیدکننده لپتاپ ایسوس برای مدلهای گیمینگ، خانگی، مهندسی و… یک چرخه خاصی در نظر میگیرد. یعنی به هیچ عنوان تعداد چرخههایی که برای یک محصول در نظر گرفته میشود، هرگز مشابه با محصولات دیگر نیست. مثلا از آنجایی که لپتاپ گیمینگ مخصوص بازیهای سنگین طراحی میشود، معمولا برای آن باتری قویتر، چرخههای بیشتر و حتی سیستم خنککنندهی بهتری هم در نظر گرفته میشود تا بتواند رضایت کاربران را تا مدت زمان خرید لپتاپ دست دوم طولانی جلب کند. کدام مناسب گیمینگ است؟ اما به جز این که بخواهیم بدانیم لپ تاپ ایسوس چقدر شارژ نگه میدارد، شاید برایمان جالب باشد در مورد اتمام عمر باتری هم اطلاعات بیشتری کسب کنیم. یعنی بدانیم اگر تمام چرخههای یک باتری تمام شد، دقیقا چه اتفاقی برای آن میافتد؟ به طور کلی اگر بخواهیم این موضوع را بررسی کنیم باید بگوییم که هیچ چارهای جز تعویض باتری، یعنی خرید نسخهی تازهی آن وجود ندارد. اما موضوع مهمی که وجود دارد، بحث بازار داخلیمان است. معمولا باتریهایی که در بازار داخلی کشورمان موجود است، هرگز مانند باتری اورجینال خود لپتاپ عمل نمیکند و نمیتواند رضایت مشتریان را جلب نماید.

دانلود نرم افزار ایمو (Imo) برای کامپیوتر دسکتاپ، لپ تاپ و گوشی

laptopهمه دستهها دسته پیش فرض کیف کیف زنانه کیف آرایشی کیف کمری زنانه کیف دستی زنانه کیف دوشی زنانه کیف پول زنانه کیف مردانه کیف آرایشگاه کوله پشتی مردانه کیف کمری مردانه کیف دستی مردانه کیف پول مردانه کیف دوش مردانه ست اکسسوری مردانه کیف دوشی مردانه کیف غذا کیف بچگانه ساک بچگانه کوله پشتی بچگانه کیف دستی بچگانه کیف کمری بچگانه کیف دوشی بچگانه سایر کیف ها جاکارتی کیف دستگاه پز کیف هنذفری کیف ابزار کیف مدارک کیف لبتاپ و تبلت کوله لبتاپ کیف دستی لبتاپ کیف چندکاره کیف دوشی لبتاپ و تبلت کیف اداری مد زیورآلات جاکلیدی و جاسویچی عینک عینک زنانه عینک مردانه عینک بچگانه اکسسوری عینک چتر چتر زنانه چتر مردانه چتر بچگانه کفش و سایر سایر کفش کالج زنانه کالج مردانه کفش روزمره زنانه کفش بچه گانه صندل صندل زنانه دمپایی دمپایی حوله ای زنانه دمپایی حوله ای مردانه پاپوش پاپوش زنانه پاپوش مردانه پاپوش بچگانه بوت و نیم بوت بوت زنانه نیم بوت زنانه بوت بچه گانه زنانه مردانه کتانی مردانه کتانی زنانه کفش مجلسی خانه و آشپزخانه غیر برقی آشپزخانه کفگیر و ملاقه گردوشکن و ظروف آشپزی ظروف پذیرایی رنده آبمیوه و آب لیموگیری پوشاک آشپزخانه پیشبند آشپزی کلاه آشپزی دمکنی قابلمه و قوری کیسه سبزی و نان دستکش و دستیگره نمک گیر سینک زنبیل کاورقابلمه سایر لیوان و ماگ ماگ قمقمه و شیکر خانه کوسن و ارگانایزر ماساژور دستی تابلو و قاب آشپزخانه پیشبند، دم کنی و دستمال آشپزخانه دستگیره کیسه نان و سبزی پیش بند محافظ و آبگیر کنار سینک دم کنی تهیه و سرو چای و قهوه روقوری لوازم پخت و پز ابزار آشپزی زیبایی و سلامت سایر کفی خار پاشنه شانه و برس ابزارآرایشی و سایر سایر شانه برس مردانه شانه برس زنانه شانه برس بچگانه مانیکور و پدیکور ابزارآرایشی ناخن گیر آینه جیبی ابزار آرایشی عروسک عروسک و اسباب بازی عروسک اسباب بازی جغجغه، عروسک و مدل وسایل شانسی سایر وسایل ورزشی بچه گانه کیسه بوکس بچه گانه توپ بازی های فکری شطرنج و تخته نرد بازی های کارتی دسته بندی کالاها پیشنهاد هدیه پیشنهاد هدیه زنانه پیشنهاد هدیه مردانه پیشنهاد هدیه بچگانه تخفیف ها و پیشنهادات سوالی لپ تاپ thinkpad دارید؟

  • عدم تضمین کیفیت کالا و ارائه گارانتی
  • ۱۶ گیگا بایت رم با سرعت ۲۶۶۶
  • لپ تاپ ایسوس زفیروس
  • گارانتی شامل چه مواردی میشود؟
  • برچسب های قیمت بالاتر
  • صنعت: کامپیوترهای شخصی و قابل حمل دارای صفحه لمسی
  • مهلت تست چیست و شامل چه مواردی است؟

در لبههای کناری دستگاه نیز پورتهای متنوعی از جمله USB 2.0، USB 3.2 و پورتهای HDMI و USB Type-C دیده میشود که انتقال داده با سرعت بالا را ممکن میسازد. ویووبوک 14 R427FA هم یکی دیگر از بهترین لپتاپهای تا۱۰ میلیون است که در این رده قیمتی به پردازنده Core i3 10110U نسل دهم مجهز شده است. خرید این لپتاپ خرج کمی روی دستتان میگذارد اما با پردازندهای قدرتمند و ۴ گیگابایت رم برنامههای پرکاربرد مثل ورد، اکسل و حتی برنامه و بازیهای سنگینتر را به راحتی اجرا می کند. نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با وضوح HD فضایی گسترده برای نمایش محتوا را در اختیارتان قرار میدهد. پورت USB 3 و یک ترابایت حافظه هم خیالتان را از بابت انتقال سریع حجم بالایی از محتوا راحت خواهد کرد. لنوو استاد بی چون و چرای طراحی لپتاپهای مقرون به صرفه و در عین حال کارآمد است. سریهای ارزان قیمت مثل ایدیاپد و سری V این شرکت از بهترین لپتاپهای تا ۱۰ میلیون برای دانشجویان و دانش آموزان هستند چرا که کارایی قابل قبول را با قیمتی کم به ارمغان میآورند.

HDD بهتر است یا SSD ؟

شاید شما هم تا کنون هنگام خرید لپ تاپ، با سوالات و ابهامات زیادی از جمله اینکه ، کدام برند بهتر است ؟ چه اندازه و نوع صفحه نمایشی مناسب تر است ؟ سرعت و نوع پردازنده چگونه باشد ؟ حافظه کارت گرافیک چه اندازه باشد؟ قیمت لپ تاپ و مقدار حافظه رم چقدر باشد ؟ HDD بهتر است یا SSD ؟ میزان ظرفیت و شارژ دهی باتری چه اندازه باشد ؟ روبرو شده باشید و شاید حتی گاهی تحقیق و پرس و جو از اهل فن هم، به شما برای انتخاب مناسب و یک خرید آگاهانه کمکی نکرده باشد. در این مقاله به طور کامل هرآنچه که برای انتخاب یک لپ تاپ متناسب با نیازتان لازم است بدانید را ، توضیح داده ایم. انتخاب یک لپتاپ مناسب کار سختی نیست. اما نداشتن آشنایی با خصوصیات این دستگاه ها می تواند تصمیم گیری را برای خریدار ، بسیار پیچیده و دشوار کند. در مقابل توجه به بعضی جزئیات ساده ولی در عین حال مهم ، می تواند ضامن یک خرید ایدهآل باشد.

  • امکانات مودم و روتر:باتری
  • دوام سخت افزاری بالا
  • تعداد فروشگاه خرده فروشی: 519 (2022)
  • پردازنده هسته مرکزی Core i7
  • استفاده از لپ تاپ در زمینه های دیگر
  • ضمانتها برای ابزارهای ارتقا یافته پوشش داده نمیشوند
  • تخفیف کم

laptopدر آمار این شرکت تحلیلگر بازار، همچنین آمده است که نوتبوکها با سهم 275 میلیون دستگاهی، همچنان در این بازار پیشرو هستند. رایانههای شخصی رومیزی نیز 66 میلیون واحد باقی مانده از دستگاههای عرضه شده سال گذشته را تشکیل میدهند. به طور دقیقتر توضیح داده شد که لنوو در سه ماهه چهارم و کل سال به ترتیب با 21.7 میلیون دستگاه و 82.1 میلیون دستگاه پیشتاز بازار بوده است. اچپی، دِل و اپل در ادامه به ترتیب در سه ماهه چهارم و تمام سال بیشترین سهم بازار را داشتهاند. همچنین اپل در طول سال گذشته با 28.3 درصد و در سه ماهه چهارم با 9.0 درصد (نسبت به مدت مشابه سال گذشته) بیشترین نرخ رشد بازار رایانه های شخصی را در بین شرکتهای حوزه فناوری داشته است. طبق دادههای ارائه شده توسط کانالیس، میتوان نتیجه گرفت که از زمان شروع همهگیری ویروس کرونا، نقش رایانههای شخصی در زندگی تمام افراد سراسر جهان مهمتر شده است. در حالی که سال 2021 سال تحول دیجیتال بود، سال 2022 سال شتاب دیجیتال خواهد بود. اهمیت رایانههای شخصی سریعتر، بهتر، انعطافپذیرتر و ایمنتر هرگز تا این اندازه زیاد نبوده است و صنعت مایل به نوآوری در این زمینه است تا برای حفظ آن مرزها را جابجا کند.

قلب تبندهی هر لپ تاپی، CPU یا همان پردازندهی مرکزی است که از رکن اصلی یک لپ تاپ است. این قطعهی حیاتی همهی پردازشهای موجود را انجام میدهد. بنابراین سرعت و قدرت سی پی یو در نهایت در تجربهی کاربری شما بسیار اثرگذار است. اینتل، ای ام دی و اپل از مطرحترین طراحان و سازندگان CPU در دنیا هستند.Intel با پردازندههای نام آشنای Core i3، Core i5 و Core i7 بیشترین بازار پردازندههای لپ تاپ دنیا را در اختیار دارد. البته مدلهای پنتیوم، سلرون و اتم اینتل بازار لپ تاپهای اقتصادیتر را نیز در اختیار خود قرار دادهاند.جدیترین رقیب اینتل شرکت AMD است. پردازندههای این شرکت با وجود قدرت یکسان و در مواردی حتی قویتر نسبت به همردههای خود در پردازندههای اینتل، قیمت پایینتری را برای مصرف کننده نهایی به ارمغان میآورند. مدلهای Ryzen 3، Ryzen 5 و Ryzen 7 از پر استقبالترین پردازندههای ای ام دی هستند.اپل لقب جدیدترین تولیدکنندهی پردازنده حوزهی لپ لپ را دارد.

راه را بیاموزید برای شروع لپ تاپ

laptopآیا امکان خرید حضوری لپ تاپ استوک وجود دارد؟ بله شما می توانید با مراجعه به فروشگاه فیزیکی بهروز استوک خرید کالای استوک و اللخصوص لپ تاپ استوک را به صورت حضوری انجام دهید. زمان تحویل کالا به چه صورت است؟ در فروشگاه بهروز اولویت ما ارسال سریع کالا به مشتریان میباشد. کالاها و لپ تاپ استوک قبل از قرارگرفتن در فروشگاه کلیهی مراحل تست را گذراندهاند. با این حال ما پس از ثبت سفارش یک بررسی اجمالی نهایی از دستگاه انجام داده سپس آن را برای ارسال آماده میکنیم. در این بررسی که تمرکز آن در درایورهای نرم افزاری است، دوربین، میکروفون، وای فای و درایورهای صدا مجددا بررسی میشوند تا از نصب بودن درایورهای آن ها اطمینان حاصل شود. سپس بسته بندی و آماده ی ارسال میشود. کالاهای آکبند برخلاف لپ تاپ استوک پس از ثبت سفارش ارسال میشوند و نیازی به بسته بندی و تست ندارند. ارسال رایگان و یا پرداخت در محل (با پرداخت اولیهی ۱۰۰ هزارتومان بیعانه برای ثبت سفارش) در اختیار شما مشتریان قرار داده است.

طبق این تعریف، “کامپیوتر یک وسیله الکترونیکی قابل برنامه ریزی است که داده ها را می گیرد، روی آنها عملیات محاسباتی و منطقی دستور داده شده را انجام و خروجی آن را می دهد”. توی این پک فوق العاده، صفرتاصد مبانی برنامه نویسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! بدون هیچ کلاسی، با صفرتاصد مبانی برنامه نویسی اپلیکیشن بزن، پروژه محور یاد بگیر و حسابی پول در بیار! هر چیزی که به عنوان ورودی به رایانه “داده” یا “دیتا” (data) نامیده می شود و به خروجی دریافت شده پس از پردازش نیز “اطلاعات” (information) گفته می شود. اصطلاح ‘Computer’ به معنای کامپیوتر برای اولین بار در سال 1640 و برای اشاره به “کسی که محاسبه می کند” معرفی شد. این واژه از لغت لاتین “computare” معنای “محاسبه کردن” گرفته شده است. در سال 1897، کامپیوتر به عنوان”ماشین محاسبه” (calculating machine) شناخته شد.

7 کوتاه قصه‌ها شما نمودید درباره کامپیوتر

برای اینکار چندتا راه وجود داره اما ساده ترین راهش اینه که مای کامپیوتر رو باز کنید ، روی یه جای خالی کلیک راست کنید و گزینه Properties رو بزنید . تو این قسمت ، پردازنده و حافظه رم مشخص میشه . اما اگر میخواید کل مشخصات فنی لپ تاپ رو چک کنید باید از System Information استفاده کنید . تو این قسمت حتی ریزترین اطلاعات در مورد کانفیگ لپ تاپ رو بهتون نمایش میده . واسه این کار منوی استارت رو باز کنید و System Information رو سرچ کنید و یا کلیدهای ویندوز و R روی کیبورد رو بزنید و بعدش داخل کادر عبارت msinfo32 رو بزنید . فرقی نمیکنه ، از هر روشی برید آخرش پنجره System Information باز میشه . تو این قسمت هر کدوم از دسته بندی ها رو که باز کنید یکی دو تا از قطعات رو میتونید ببینید . مثلا واسه دیدن پردازنده های گرافیکی لپ تاپ ، باید قسمت Components رو باز کنید و بعدش گزینه Display رو بزنید .

laptopلازم به ذکر است که گارانتی یک ساله ارائه شده تمام عیوب ساخت را پوشش می دهد. وقتی صحبت از گوشی های هوشمند، تبلت ها، تلویزیون ها، تهویه مطبوع و یخچال ها می شود، سامسونگ نام بزرگی است. با مراکز خدمات خود در سراسر جهان، یکی از محبوب ترین مارک های الکترونیکی است. با این حال، وقتی صحبت از لپتاپها میشود، مشتریان زیادی ندارند. اکثر کاربران به دلیل عمر باتری ضعیف و طراحی کلاسیک سامسونگ از رفتن با سامسونگ اجتناب می کنند. سامسونگ پر شنیده ترین نام در زمینه گجت هاست. اگرچه لپتاپهای سامسونگ پایگاه مشتری زیادی ندارند، اما گجتهای باریک با مشخصات مناسب کافی است تا فضایی به عنوان لپتاپهای رده بالا داشته باشند. لپ تاپ های بازی سامسونگ با عملکرد شگفت انگیز فراتر از انتظارات هستند. برخی از بهترین محصولات این شرکت عبارتند از Galaxy Books، Notebook 9، Notebook Odyssey و Notebook Flash. علاوه بر آن، این شرکت چندین کروم بوک را نیز در کارنامه خود دارد. سامسونگ بیشتر به دلیل پشتیبانی فنی عالی خود شناخته شده است. اگر با هر مشکل مرتبط با گجت مواجه شدید، کارشناسان فقط یک تماس با شما فاصله دارند. همچنین می توانید بلافاصله از طریق ایمیل و پشتیبانی چت زنده به آنها دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، چندین مرکز خدمات در سراسر جهان برای پشتیبانی قابل دسترس وجود دارد. مجموعه بازی مطابق انتظارات عمل می کند. لیپک کاربردی ترین و باکیفیت ترین محصولات الکترونیکی را از برندهای معتبر با قیمت هایی استثنایی در وبسایت خود عرضه می کند. این فروشگاه اینترنتی خیال شما را بابت خرید تمامی محصولات نام آشنا و معروف بازار جهان راحت کرده است که خود این امر نشان دهنده اصالت و قابل اعتماد بودن این فروشگاه آنلاین می باشد.

لپ تاپ برای تازه‌آموزان و همه دیگران

laptopعلاوه بر این، اپل پشتیبانی چت زنده و پشتیبانی فنی آنلاین را در اختیار و دسترس کاربران محصولات خود قرار می دهد. جدای از این ویژگی ها، سیستم عامل لپ تاپ های اپل نسبت به ویندوز بسیار بدون خطا بوده و استفاده از آنها بسیار آسان است. از مزایای این برند می توان به عملکرد چشمگیر، سیستم سریع و ریسپانسیو، عمر باتری قوی به همراه نمایشگر رتینا خارج از باکس و بازتولید رنگ اشاره کرد. این برند همچنین به کاربران اجازه نصب ویندوز را می دهد که یک مزیت عالی است. HP که با نام هیولت پاکارد (Hewlett-Packard) نیز شناخته می شود یکی از قدیمی ترین برندهای الکترونیکی است که مانند گذشته محبوبیتی ندارد. وقتی صحبت از دسکتاپ می شود، این برند هنوز مطمئن ترین دستگاه ها را ارائه می دهند و به طور گسترده توسط گیمرها و حرفه ای ها استفاده می شوند. این شرکت پیشرو در تولید لپ تاپ یکی از بهترین مارک لپ تاپ بوده و بهترین لپ تاپ های دانشجویی را تولید میکند که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

laptopبرای مثال، شرکت تولیدکننده لپتاپ ایسوس برای مدلهای گیمینگ، خانگی، مهندسی و… یک چرخه خاصی در نظر میگیرد. یعنی به هیچ عنوان تعداد چرخههایی که برای یک محصول در نظر گرفته میشود، هرگز مشابه با محصولات دیگر نیست. مثلا از آنجایی که لپتاپ گیمینگ مخصوص بازیهای سنگین طراحی میشود، معمولا برای آن باتری قویتر، چرخههای بیشتر و حتی سیستم خنککنندهی بهتری هم در نظر گرفته میشود تا بتواند رضایت کاربران را تا مدت زمان خرید لپتاپ دست دوم طولانی جلب کند. کدام مناسب گیمینگ است؟ اما به جز این که بخواهیم بدانیم لپ تاپ ایسوس چقدر شارژ نگه میدارد، شاید برایمان جالب باشد در مورد اتمام عمر باتری هم اطلاعات بیشتری کسب کنیم. یعنی بدانیم اگر تمام چرخههای یک باتری تمام شد، دقیقا چه اتفاقی برای آن میافتد؟ به طور کلی اگر بخواهیم این موضوع را بررسی کنیم باید بگوییم که هیچ چارهای جز تعویض باتری، یعنی خرید نسخهی تازهی آن وجود ندارد. اما موضوع مهمی که وجود دارد، بحث بازار داخلیمان است. معمولا باتریهایی که در بازار داخلی کشورمان موجود است، هرگز مانند باتری اورجینال خود لپتاپ عمل نمیکند و نمیتواند رضایت مشتریان را جلب نماید.

تعداد بازدید : 7
[ شنبه 22 بهمن 1401 ] [ 10:44 ] [ فرزاد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ


در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

آمار سایت
افراد آنلاین : 1
بازديدهاي امروز : 19
بازديدهاي ديروز : 0
كل بازديدها : 243
بازدید این هفته : 20
بازدید این ماه : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد كل مطالب : 13
امکانات وب