قالب وبلاگ
کوهستان
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
پيوندهای روزانه

کرم دست و بدن انار و Q10

پی ببرید. تخم مرغ به دلیل داشتن مواد مغذی سرشار اعم از پتاسیم، گوگرد، منیزیم و پروتئین باعث تغذیه مو شده و به لطافت بانه لوکس آن کمک می­کند. از این ماسک رشد مو خانگی می­توانید دوبار در هفته استفاده کنید تا پس از مدتی اندک شاهد تاثیر بی­نظیر آن باشید. 2 عدد تخم­مرغ، 2 قاشق غذاخوری زیتون و نصف فنجان آب را در یک کاسه ریخته و آنها را به خوبی با هم مخلوط کنید. سیر به عنوان یک داروی طبیعی فواید زیادی برای رشد و نمو موها دارد. آنتی­اکسیدان­های موجود در سیر به مراقبت از مو و تقویت آن کمک بسیار می­کند. 2 قاشق غذاخوری روغن پایه یا روغن زیتون را در ماهیتابه ریخته و آن را گرم کنید(مراقب باشید که داغ نشود) . 8 حبه سیر را له کرده و به ماهیتابه اضافه کنید سیر را همراه با روغن کمی تفت دهید. هنگامی که عطر سیر به مشامتان رسید آن را از روی اجاق بردارید و اجازه دهید خنک شود.

  • مدیرسایت (خریدار محصول) - 1400-06-05
  • نوع عصاره: جنسینگ و کراتین
  • مدیرسایت (خریدار محصول) - 1400-08-13
  • قابل استفاده هم برای ساقه و هم ریشه است
  • تورم در صورت
  • ارسال سریع و تحویل درب منزل

برند نیوا نیازی به معرفی ندارد، چرا که اکثر کسانی که به مراقبت پوست و موی خود اهمیت میدهند با این برند معروف آشنا هستند. کرم آبرسان صورت نیوا از محصولات جدید این برند خارجی است. کرم آبرسان نیوا برای رطوبت رسانی انواع پوست مفید و مناسب است. از مزایای ویژه این کرم آبرسان صورت خارجی میتوان مرطوب کردن 72 ساعته پوست اشاره کرد. زمان نگهداری بالای رطوبت و آبرسانی این کرم مرطوب کننده خارجی باعث شاداب و درخشان شدن پوست صورت میشود. با این حال کرم آبرسان نیوا احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمیکند، چرا که فاقد چربی است. همچنین کرم آبرسان دست و صورت نیوا حاوی هیالورونیک اسید است که به صاف و شفاف شدن پوست کمک میکند. برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید. کرم آبرسان صورت ایمجز یک آبرسان قوی برای از بین بردن چین و چروک صورت است. این کرم مرطوب کننده حاوی روغن گوسفند بوده که پوست را نرم بانه لوکس و مرطوب میکند.

پودر حنا خالص را با آب ترکیب کنید.

۴۵ دقیقه بعد بشویید. آووکادو غنی از روغن های چرب و ویتامین های آ، ب و ایی است که مواد مغذی موثر برای مو هستند. آنها همچنین سطح کلاژن بدن را افزایش می دهند کلاژن برای رشد موهای سالم ضروری است و همچنین موهای آسیب دیده را ترمیم می کند و موخوره را کاهش می دهد. شنبلیله غنی از آنتی اکسیدان هاست و خواص مرطوب کنندگی دارد آنتی اکسیدان ها رادیکال های مضر آزاد موجود در مو را خنثی می کنند. موهای سالم و مرطوب باید براق باشند. برای استفاده از شنبلیله دو قاشق غذاخوری شنبلیله را پودر کنید. این پودر را در یک فنجان شیر مخلوط کنید. و از ریشه روی موها بزنید بعد از ۲۰ دقیقه بشویید. حنا نه تنها به عنوان یک رنگ استفاده می شود، بلکه از لحاظ تاریخی نیز به عنوان نرم کننده مورد استفاده قرار گرفته است. دارای خواص ضد باکتری و ضد میکروبی است که سلامت پوست سر را حفظ می کند. حنا رنگ قرمزی به موها اضافه می کند. پودر حنا خالص را با آب ترکیب کنید. پاپایا توانایی ایجاد درخشندگی موهای آسیب دیده را دارد . بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی تجاری اشاره می کنند که حاوی پاپایا هستند. به اندازه کافی از آن مخلوط کنید تا ۱ فنجان پاپایا خرد شده به شما بدهد. نصف فنجان ماست را اضافه کنید. این را به موها بزنید و پس از ۳۰ دقیقه بشوئید.

شما با مصرف گوشت، تخممرغ، مرغ، حبوبات، سویا و…

عدم تعادل در سطح هورمونهای زنانه و مردانه یکی از رایجترین علل ریزش مو خصوصا در زنان است. مشخصا میدانید سطح هورمونها در بدن بانوان به دلایل مختلفی مانند بارداری و پریودهای ماهانه تغییر میکنند. مصرف قرصهای ضدبارداری که برای درمان مشکلات مختلف تجویز میشود، میتواند موجب تلوژن افلوویوم شده و ریزش موها را به همراه داشته باشد. نتیجه نوسانات هورمونی به علت یائسگی نیز به همین منوال خواهد بود. اگر میخواهید ریشه این مشکل را بدانید، باید بگوییم بر اثر نوسانات هورمونی مختلف گیرندههای آندروژن در پوست سر بانوان فعال میشود. در ادامه فولیکولهای مو کوچک و کوچکتر میشوند و شما موهای بیشتری را از دست میدهید. شما با مصرف گوشت، تخممرغ، مرغ، حبوبات، سویا و… میتوانید مقدار مناسبی از پروتئین را به بدن خودتان برسانید. حال اگر میزان دریافت پروتئین توسط بدن شما کم باشد یا غذاهایی که حاوی پروتئین است را مصرف نکنید، وارد چرخه مشکلساز ریزش مو میشوید و بازگشت به حالت قبل برایتان سخت خواهد بود.

افرادی که میخواهند پوست یکنواختتری داشته باشند از این محصولات میتوانند استفاده کنند. برای مثال برای از بین بردن لکهای پوستی، کک و مک و آثار پوستی ناشی از اگزما و پسوریازیس. یکی دیگر از مزایای استفاده از کرمهای روشن کننده از بین بردن یا کمرنگ کردن اسکارهای جوش و جای زخم است. برخی از این کرمها دارای قابلیت از بین بردن جای زخم و جوش هستند. البته این به معنای بهبود التهاب و قرمزی جوش و آکنه نیست؛ بلکه این کرمها تنها میتوانند نقاط تیره و جای زخم را پس از بهبود یافتن جوش از بین ببرند. کرمهای روشنکننده همچنین میتوانند با کاهش نقاط تیرهرنگی که در اثر عوامل مختلف بهوجود آمدهاند، پوست شما را یکدست کنند. بهعلاوه، قادرند کک و مکها را به مرور زمان کمرنگ کنند. چگونه باید از کرم های روشن کننده استفاده کنیم؟ همانطور که اشاره کردیم محصولات مختلفی در بازار موجود هستند. بنابراین ممکن است هر کدام از آنها دستورالعمل جداگانهای برای استفاده داشته باشند.

کرم آبرسان صورت ایوروشه، منافذ باز پوست را میبندد.

کرم آبرسان صورت ایمجز بافت سبک و قدرت جذب بالایی دارد. برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید. کرم آبرسان صورت ایوروشه باعث تنظیم چربی پوست میشود و پوست را رطوبت رسانی میکند. کرم آبرسان ایوروشه باعث درمان و پیشگیری از بروز جوش و آکنه میگردد. چرا که این آبرسان، باعث پاکسازی پوست میشود. کرم آبرسان صورت ایوروشه، منافذ باز پوست را میبندد. در این صورت باکتری و آلودگی در منافذ پوست جمع نمیشوند و پوست آسیب کمتری میبیند. از دیگر مزایای کرم آبرسان ایوروشه، جذب سریع و ماندگاری بالای آن است. کرم آبرسان صورت کلینیک مدل Moisture Surge مناسب انواع پوست است. از این جهت در صورتی که پوست چرب، خشک، مختلط یا معمولی دارید، میتوانید از این کرم آبرسان بهرهمند شوید تا پوستتان جوان و شاداب باقی بماند. برند کلینیک، در گروه بهترین مارک آبرسان صورت خارجی قرار دارد. این برند نه تنها در ایران، بلکه در دنیا فروش بسیار بالایی به همراه دارد. چرا که کرم آبرسان کلینیک تا 100 ساعت پوست را نرم، مرطوب و آبرسانی میکند.

بیوتین در موز، انواع لوبیا، گل کلم، تخم مرغ، بادام زمینی، عدس و ماهی سالمون وجود دارد. پروتئین نیز به پرپشت شدن موی سر کمک میکند. میتوانید پروتئین را از مرغ، گوشت قرمز بدون چربی، تخم مرغ و تخم پرندگان، آجیل، غلات کامل، دانهی سویا، غذاهای دریایی و محصولات لبنی کم چرب دریافت کنید. کارشناسان همچنین پخت و پز را با روغن نارگیل و روغن زیتون توصیه میکنند. از مصرف قهوه، الکل و دخانیات (تنباکو) اجتناب کنید و مصرف غذاهای فرآوری شده و غنی شده را محدود کنید؛ چرا که مواد مغذی حیاتی بدن را از بین می برند. برای داشتن موهایی نرم، بدون گره، انعطاف پذیر و براق به مقدار زیاد آب بنوشید. افزایش گردش خون می تواند محل رشد مو، یعنی فولیکول ها را در پوست سر تغذیه کند، به همین دلیل ماساژ راهی آسان، عالی و لذت بخش برای افزایش گردش خون است. ماساژ پوست سر به صورت منظم، باعث تحریک جریان خون در فولیکول ها و پرپشت شدن و ضخیم شدن موهای کم پشت و نازک میشود.

و سپس به این طریق اضافه کنید: ۱/۴ اونس (حدود ۷ گرم) موم، ۱ اونس (۳۰ میلی لیتر) روغن بادام ، ۱ اونس (حدود ۲۸ گرم) روغن نارگیل و ۱/۴ قاشق چای خوری روغن دانه گل رز. ۲ - شعله گاز را بر روی وسط بگذارید . شعله گاز را بر روی وسط بگذارید و اجازه بدهید که همه چیز ذوب شوند و گاهی آن را هم بزنید.زمانی که مواد ذوب شدند، رنگشان روشن تر می شود. هنگامی که رنگشان شفاف و روشن شد و هیچ ذره ای به صورت گلوله شده باقی نماند آن گاه مواد شما آماده است. ۳ - چای را به مخلوط اضافه کنید . ظرف را از قابلمه درآورید و آن را بر روی یک سطح نسوز قرار دهید. یک بسته چای سبز به روغن ذوب شده و مخلوط موم اضافه کنید. برای ۱۵ دقیقه اجازه دهید که مخلوط خنک شود. می توانید سر بسته را برش بزنید و برگ ها را درون مخلوط بریزید. ۴ - تا زمانی که مخلوط به رنگ کرم درمی آید هم بزنید. می توانید این کار را با یک همزن یا یک خرد کن که مجهز به همزن است، هم بزنید. تا زمانی که مخلوط با محیط اتاق هم دما شد و به رنگ کرم درآمد، هم بزنید. اگر میخواهید به مخلوط برگ چای اضافه کنید، اول آن را به خوبی بکوبید و الک کنید. ۵ - مخلوط را درون ظرف شیشه ای بریزید . یک ظرف ۸ اونسی (۲۵۰ میلی لیتر) با دهانه ی باز انتخاب کنید. با یک کفگیر مخلوط را در درون ظرف بریزید. بگذارید مخلوط کمی خنک شود و سپس در ظرف را ببندید.

آنها برای تمام انواع مو مفید هستند و مو را تغذیه میکنند. این ماسک جزء مؤثرترین ماسکهای مو برای رشد مو است. سرشار از پروتئین و اسیدهای آمینه است که مو را تغذیه میکنند. مو را درخشان میکند. ریزش مو را کاهش میدهد. رشد مو را ماسک مو الوکسین 750میل (سوپرکراتینه و احیا مو- آلمان)-بانه لوکس تقویت میکند. تخممرغ را داخل یک کاسهی متوسط بشکنید و آن را بزنید. شیر، آبلیمو و روغن زیتون را به کاسه اضافه کنید و همهی مواد را بهخوبی با هم مخلوط کنید و ماسک را روی کف سرتان بمالید. سرتان را با یک روسری یا کلاه حمام بپوشانید و اجازه دهید ماسک به مدت ۲۰ دقیقه روی سرتان بماند. سرتان را با آب سرد بشویید. این ماسک را با تخممرغ هم میتوانید درست کنید. تهیهی این ماسک خیلی آسان است و فقط به یک مادهی اولیه (یعنی تخممرغ) نیاز دارد. در ادامه طرز تهیهی ماسک تخممرغ را به شما میگوییم. یک یا چند تخممرغ را بزنید تا زرده و سفیده کاملا ترکیب شوند.

  • حاوی اسید چرب و ویتامین های مغذی برای پوست دست
  • مناسب برای موهای ضعیف و شکننده
  • قرص برای رشد سریع مو
  • رنگ موی n7: نشان دهنده بلوند تیره طبیعی میباشد
  • نام فروشگاه: نماینده محصولات لدورا
  • پیشگیری از وز شدن موها

عصاره گل محمدی نیز در ترکیب این ماسک وجود دارد. این عصاره گیاهی با افزایش جریان خون در پوست سر باعث تقویت فولیکول­های مو شده و به افزایش رشد مو کمک می­کند. همچنین عصاره گل محمدی به ­عنوان آب­رسان عمل کرده و با رطوبت­ رسانی به مو، نرم ­کنندۀ فوق­ العاده ­ای برای آن به ­شمار می ­رود. روغن بادام نیز دیگر ترکیب شگفت انگیز این محصول است. این روغن گیاهی باعث افزایش درخشندگی و حجم مو می شود. روغن بادام منبعی سرشار از منیزیم است و به جلوگیری از ریزش مو بسیار کمک میکند. دیگر ترکیب گیاهی مؤثر این ماسک، روغن­ زیتون است که برای بازگرداندن رطوبت مورد نیاز موهای خشک و آسیب ­دیده بسیار مفید است. این روغن طبیعی رطوبت موها را افزایش داده، مانع وز شدن موها شده و در بهبود موخوره نیز مؤثر است. ویتامین E موجود در این ماسک گیاهی به داخل فولیکول مو نفوذ کرده و باعث تقویت مو می ­شود.

کرم دست و بدن انار و Q10

پی ببرید. تخم مرغ به دلیل داشتن مواد مغذی سرشار اعم از پتاسیم، گوگرد، منیزیم و پروتئین باعث تغذیه مو شده و به لطافت بانه لوکس آن کمک می­کند. از این ماسک رشد مو خانگی می­توانید دوبار در هفته استفاده کنید تا پس از مدتی اندک شاهد تاثیر بی­نظیر آن باشید. 2 عدد تخم­مرغ، 2 قاشق غذاخوری زیتون و نصف فنجان آب را در یک کاسه ریخته و آنها را به خوبی با هم مخلوط کنید. سیر به عنوان یک داروی طبیعی فواید زیادی برای رشد و نمو موها دارد. آنتی­اکسیدان­های موجود در سیر به مراقبت از مو و تقویت آن کمک بسیار می­کند. 2 قاشق غذاخوری روغن پایه یا روغن زیتون را در ماهیتابه ریخته و آن را گرم کنید(مراقب باشید که داغ نشود) . 8 حبه سیر را له کرده و به ماهیتابه اضافه کنید سیر را همراه با روغن کمی تفت دهید. هنگامی که عطر سیر به مشامتان رسید آن را از روی اجاق بردارید و اجازه دهید خنک شود.

  • مدیرسایت (خریدار محصول) - 1400-06-05
  • نوع عصاره: جنسینگ و کراتین
  • مدیرسایت (خریدار محصول) - 1400-08-13
  • قابل استفاده هم برای ساقه و هم ریشه است
  • تورم در صورت
  • ارسال سریع و تحویل درب منزل

برند نیوا نیازی به معرفی ندارد، چرا که اکثر کسانی که به مراقبت پوست و موی خود اهمیت میدهند با این برند معروف آشنا هستند. کرم آبرسان صورت نیوا از محصولات جدید این برند خارجی است. کرم آبرسان نیوا برای رطوبت رسانی انواع پوست مفید و مناسب است. از مزایای ویژه این کرم آبرسان صورت خارجی میتوان مرطوب کردن 72 ساعته پوست اشاره کرد. زمان نگهداری بالای رطوبت و آبرسانی این کرم مرطوب کننده خارجی باعث شاداب و درخشان شدن پوست صورت میشود. با این حال کرم آبرسان نیوا احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمیکند، چرا که فاقد چربی است. همچنین کرم آبرسان دست و صورت نیوا حاوی هیالورونیک اسید است که به صاف و شفاف شدن پوست کمک میکند. برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید. کرم آبرسان صورت ایمجز یک آبرسان قوی برای از بین بردن چین و چروک صورت است. این کرم مرطوب کننده حاوی روغن گوسفند بوده که پوست را نرم بانه لوکس و مرطوب میکند.

پودر حنا خالص را با آب ترکیب کنید.

۴۵ دقیقه بعد بشویید. آووکادو غنی از روغن های چرب و ویتامین های آ، ب و ایی است که مواد مغذی موثر برای مو هستند. آنها همچنین سطح کلاژن بدن را افزایش می دهند کلاژن برای رشد موهای سالم ضروری است و همچنین موهای آسیب دیده را ترمیم می کند و موخوره را کاهش می دهد. شنبلیله غنی از آنتی اکسیدان هاست و خواص مرطوب کنندگی دارد آنتی اکسیدان ها رادیکال های مضر آزاد موجود در مو را خنثی می کنند. موهای سالم و مرطوب باید براق باشند. برای استفاده از شنبلیله دو قاشق غذاخوری شنبلیله را پودر کنید. این پودر را در یک فنجان شیر مخلوط کنید. و از ریشه روی موها بزنید بعد از ۲۰ دقیقه بشویید. حنا نه تنها به عنوان یک رنگ استفاده می شود، بلکه از لحاظ تاریخی نیز به عنوان نرم کننده مورد استفاده قرار گرفته است. دارای خواص ضد باکتری و ضد میکروبی است که سلامت پوست سر را حفظ می کند. حنا رنگ قرمزی به موها اضافه می کند. پودر حنا خالص را با آب ترکیب کنید. پاپایا توانایی ایجاد درخشندگی موهای آسیب دیده را دارد . بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی تجاری اشاره می کنند که حاوی پاپایا هستند. به اندازه کافی از آن مخلوط کنید تا ۱ فنجان پاپایا خرد شده به شما بدهد. نصف فنجان ماست را اضافه کنید. این را به موها بزنید و پس از ۳۰ دقیقه بشوئید.

شما با مصرف گوشت، تخممرغ، مرغ، حبوبات، سویا و…

عدم تعادل در سطح هورمونهای زنانه و مردانه یکی از رایجترین علل ریزش مو خصوصا در زنان است. مشخصا میدانید سطح هورمونها در بدن بانوان به دلایل مختلفی مانند بارداری و پریودهای ماهانه تغییر میکنند. مصرف قرصهای ضدبارداری که برای درمان مشکلات مختلف تجویز میشود، میتواند موجب تلوژن افلوویوم شده و ریزش موها را به همراه داشته باشد. نتیجه نوسانات هورمونی به علت یائسگی نیز به همین منوال خواهد بود. اگر میخواهید ریشه این مشکل را بدانید، باید بگوییم بر اثر نوسانات هورمونی مختلف گیرندههای آندروژن در پوست سر بانوان فعال میشود. در ادامه فولیکولهای مو کوچک و کوچکتر میشوند و شما موهای بیشتری را از دست میدهید. شما با مصرف گوشت، تخممرغ، مرغ، حبوبات، سویا و… میتوانید مقدار مناسبی از پروتئین را به بدن خودتان برسانید. حال اگر میزان دریافت پروتئین توسط بدن شما کم باشد یا غذاهایی که حاوی پروتئین است را مصرف نکنید، وارد چرخه مشکلساز ریزش مو میشوید و بازگشت به حالت قبل برایتان سخت خواهد بود.

افرادی که میخواهند پوست یکنواختتری داشته باشند از این محصولات میتوانند استفاده کنند. برای مثال برای از بین بردن لکهای پوستی، کک و مک و آثار پوستی ناشی از اگزما و پسوریازیس. یکی دیگر از مزایای استفاده از کرمهای روشن کننده از بین بردن یا کمرنگ کردن اسکارهای جوش و جای زخم است. برخی از این کرمها دارای قابلیت از بین بردن جای زخم و جوش هستند. البته این به معنای بهبود التهاب و قرمزی جوش و آکنه نیست؛ بلکه این کرمها تنها میتوانند نقاط تیره و جای زخم را پس از بهبود یافتن جوش از بین ببرند. کرمهای روشنکننده همچنین میتوانند با کاهش نقاط تیرهرنگی که در اثر عوامل مختلف بهوجود آمدهاند، پوست شما را یکدست کنند. بهعلاوه، قادرند کک و مکها را به مرور زمان کمرنگ کنند. چگونه باید از کرم های روشن کننده استفاده کنیم؟ همانطور که اشاره کردیم محصولات مختلفی در بازار موجود هستند. بنابراین ممکن است هر کدام از آنها دستورالعمل جداگانهای برای استفاده داشته باشند.

کرم آبرسان صورت ایوروشه، منافذ باز پوست را میبندد.

کرم آبرسان صورت ایمجز بافت سبک و قدرت جذب بالایی دارد. برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید. کرم آبرسان صورت ایوروشه باعث تنظیم چربی پوست میشود و پوست را رطوبت رسانی میکند. کرم آبرسان ایوروشه باعث درمان و پیشگیری از بروز جوش و آکنه میگردد. چرا که این آبرسان، باعث پاکسازی پوست میشود. کرم آبرسان صورت ایوروشه، منافذ باز پوست را میبندد. در این صورت باکتری و آلودگی در منافذ پوست جمع نمیشوند و پوست آسیب کمتری میبیند. از دیگر مزایای کرم آبرسان ایوروشه، جذب سریع و ماندگاری بالای آن است. کرم آبرسان صورت کلینیک مدل Moisture Surge مناسب انواع پوست است. از این جهت در صورتی که پوست چرب، خشک، مختلط یا معمولی دارید، میتوانید از این کرم آبرسان بهرهمند شوید تا پوستتان جوان و شاداب باقی بماند. برند کلینیک، در گروه بهترین مارک آبرسان صورت خارجی قرار دارد. این برند نه تنها در ایران، بلکه در دنیا فروش بسیار بالایی به همراه دارد. چرا که کرم آبرسان کلینیک تا 100 ساعت پوست را نرم، مرطوب و آبرسانی میکند.

بیوتین در موز، انواع لوبیا، گل کلم، تخم مرغ، بادام زمینی، عدس و ماهی سالمون وجود دارد. پروتئین نیز به پرپشت شدن موی سر کمک میکند. میتوانید پروتئین را از مرغ، گوشت قرمز بدون چربی، تخم مرغ و تخم پرندگان، آجیل، غلات کامل، دانهی سویا، غذاهای دریایی و محصولات لبنی کم چرب دریافت کنید. کارشناسان همچنین پخت و پز را با روغن نارگیل و روغن زیتون توصیه میکنند. از مصرف قهوه، الکل و دخانیات (تنباکو) اجتناب کنید و مصرف غذاهای فرآوری شده و غنی شده را محدود کنید؛ چرا که مواد مغذی حیاتی بدن را از بین می برند. برای داشتن موهایی نرم، بدون گره، انعطاف پذیر و براق به مقدار زیاد آب بنوشید. افزایش گردش خون می تواند محل رشد مو، یعنی فولیکول ها را در پوست سر تغذیه کند، به همین دلیل ماساژ راهی آسان، عالی و لذت بخش برای افزایش گردش خون است. ماساژ پوست سر به صورت منظم، باعث تحریک جریان خون در فولیکول ها و پرپشت شدن و ضخیم شدن موهای کم پشت و نازک میشود.

و سپس به این طریق اضافه کنید: ۱/۴ اونس (حدود ۷ گرم) موم، ۱ اونس (۳۰ میلی لیتر) روغن بادام ، ۱ اونس (حدود ۲۸ گرم) روغن نارگیل و ۱/۴ قاشق چای خوری روغن دانه گل رز. ۲ - شعله گاز را بر روی وسط بگذارید . شعله گاز را بر روی وسط بگذارید و اجازه بدهید که همه چیز ذوب شوند و گاهی آن را هم بزنید.زمانی که مواد ذوب شدند، رنگشان روشن تر می شود. هنگامی که رنگشان شفاف و روشن شد و هیچ ذره ای به صورت گلوله شده باقی نماند آن گاه مواد شما آماده است. ۳ - چای را به مخلوط اضافه کنید . ظرف را از قابلمه درآورید و آن را بر روی یک سطح نسوز قرار دهید. یک بسته چای سبز به روغن ذوب شده و مخلوط موم اضافه کنید. برای ۱۵ دقیقه اجازه دهید که مخلوط خنک شود. می توانید سر بسته را برش بزنید و برگ ها را درون مخلوط بریزید. ۴ - تا زمانی که مخلوط به رنگ کرم درمی آید هم بزنید. می توانید این کار را با یک همزن یا یک خرد کن که مجهز به همزن است، هم بزنید. تا زمانی که مخلوط با محیط اتاق هم دما شد و به رنگ کرم درآمد، هم بزنید. اگر میخواهید به مخلوط برگ چای اضافه کنید، اول آن را به خوبی بکوبید و الک کنید. ۵ - مخلوط را درون ظرف شیشه ای بریزید . یک ظرف ۸ اونسی (۲۵۰ میلی لیتر) با دهانه ی باز انتخاب کنید. با یک کفگیر مخلوط را در درون ظرف بریزید. بگذارید مخلوط کمی خنک شود و سپس در ظرف را ببندید.

آنها برای تمام انواع مو مفید هستند و مو را تغذیه میکنند. این ماسک جزء مؤثرترین ماسکهای مو برای رشد مو است. سرشار از پروتئین و اسیدهای آمینه است که مو را تغذیه میکنند. مو را درخشان میکند. ریزش مو را کاهش میدهد. رشد مو را ماسک مو الوکسین 750میل (سوپرکراتینه و احیا مو- آلمان)-بانه لوکس تقویت میکند. تخممرغ را داخل یک کاسهی متوسط بشکنید و آن را بزنید. شیر، آبلیمو و روغن زیتون را به کاسه اضافه کنید و همهی مواد را بهخوبی با هم مخلوط کنید و ماسک را روی کف سرتان بمالید. سرتان را با یک روسری یا کلاه حمام بپوشانید و اجازه دهید ماسک به مدت ۲۰ دقیقه روی سرتان بماند. سرتان را با آب سرد بشویید. این ماسک را با تخممرغ هم میتوانید درست کنید. تهیهی این ماسک خیلی آسان است و فقط به یک مادهی اولیه (یعنی تخممرغ) نیاز دارد. در ادامه طرز تهیهی ماسک تخممرغ را به شما میگوییم. یک یا چند تخممرغ را بزنید تا زرده و سفیده کاملا ترکیب شوند.

  • حاوی اسید چرب و ویتامین های مغذی برای پوست دست
  • مناسب برای موهای ضعیف و شکننده
  • قرص برای رشد سریع مو
  • رنگ موی n7: نشان دهنده بلوند تیره طبیعی میباشد
  • نام فروشگاه: نماینده محصولات لدورا
  • پیشگیری از وز شدن موها

عصاره گل محمدی نیز در ترکیب این ماسک وجود دارد. این عصاره گیاهی با افزایش جریان خون در پوست سر باعث تقویت فولیکول­های مو شده و به افزایش رشد مو کمک می­کند. همچنین عصاره گل محمدی به ­عنوان آب­رسان عمل کرده و با رطوبت­ رسانی به مو، نرم ­کنندۀ فوق­ العاده ­ای برای آن به ­شمار می ­رود. روغن بادام نیز دیگر ترکیب شگفت انگیز این محصول است. این روغن گیاهی باعث افزایش درخشندگی و حجم مو می شود. روغن بادام منبعی سرشار از منیزیم است و به جلوگیری از ریزش مو بسیار کمک میکند. دیگر ترکیب گیاهی مؤثر این ماسک، روغن­ زیتون است که برای بازگرداندن رطوبت مورد نیاز موهای خشک و آسیب ­دیده بسیار مفید است. این روغن طبیعی رطوبت موها را افزایش داده، مانع وز شدن موها شده و در بهبود موخوره نیز مؤثر است. ویتامین E موجود در این ماسک گیاهی به داخل فولیکول مو نفوذ کرده و باعث تقویت مو می ­شود.

تعداد بازدید : 13
[ پنجشنبه 20 بهمن 1401 ] [ 10:25 ] [ فرزاد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ


در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

آمار سایت
افراد آنلاین : 1
بازديدهاي امروز : 31
بازديدهاي ديروز : 0
كل بازديدها : 255
بازدید این هفته : 32
بازدید این ماه : 67
تعداد نظرات : 0
تعداد كل مطالب : 13
امکانات وب